به همت انجمن علمی - دانشجویی نقاشی ایرانی: مراسم معارفه دانشجویان نوورودی رشته نقاشی ایرانی برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان نوورودی رشته نقاشی ایرانی به همت انجمن علمی – دانشجویی نقاشی ایرانی با حضور استادان، مسوولان و دانشجویان این رشته، سه‌شنبه ۶ آذرماه در سالن دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، صدرا عمویی، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه، ضمن تبریک به دانشجویان نوورودی‌ رشته‌ نقاشی ایرانی و تبیین مسائل حوزه فرهنگی و دانشجویی، از اهمیت رشته‌ نقاشی ایرانی و زمینه‌های فعالیت دانشجویان این رشته در قالب باشگاه دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ گفت.

در ادامه، دکتر نسرين سيدرضوی، مدير گروه نقاشی ايرانی و معاون دانشكده هنر و معماری و حامد توسلی از مدرسان مطرح این رشته، در خصوص اهداف علمی، آموزشی و اهمیت این رشته از منظر بازار کار و آینده حرفه‌ای برای دانشجویان توضیحاتی ارائه داد.

مائده شاه‌کرمی، دبیر انجمن علمی – دانشجویی این رشته در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های هنری، بازدیدهای علمی و زمینه‌های پیشرفت در این رشته با دانشجویان به گفتگو نشست. مینا باصولی، سردبیر نشریه« مانی» در خصوص مطالب و موضوعات نخستین جلد این نشریه توضیحاتی را ارائه کرد. اجرای دو قطعه کلاسیک پیانو توسط مبینا سلطانشاهی و عکس یادگاری نوورودی‌ها پایان‌بخش این برنامه بود.